esterenmarcel.reismee.nl

Dag 12

Zo ik was vandaag door me schone onderbroeken heen, dus die heb ik vandaag maar eens gewassen. Daarna zijn we wezen eten bij een leuk restaurant Es heeft daar een combo menu op van vis en biefstuk en ik heb stukjes kip met pasta en groente op. En als toetje hebben we bij een ijssalon een ijsje op. Daarna zijn we op het strand nog even naar sterren wezen kijken en die zijn er hier genoeg te zien, echt ongelooflijk veel.

Verder zijn we vandaag weer met de Jeep op pad geweest, We zijn naar de Waimea Canyon, welke een dochter is van de Grand Canyon, geweest en het zag er erg mooi uit er is veel groen en helder water te zien. Erg indrukwekkend in ieder geval al die stijlen rotsen. Hierna zijn we nog een stuk verder gereden naar het westen maar hier werd de weg zo slecht dat we gekeerd zijn, we zijn echt helemaal door elkaar geschud van voor naar achteren en weer terug. Op de terug weg hebben nog even onze DVD van de helicoptervlucht opgehaald en bij aankomst in onze kamer gelijk even bekeken en er is goed te zien wat we allemaal gezien hebben.

Morgenmiddag gaan we met de boot mee en hopen dat we dolfijnen gaan zien.