esterenmarcel.reismee.nl

Dag 14

De laatste dagen zijn begon. Dus nog even wat excursies doen voor het niet meer kan. Vanmorgen zijn we vertrokken naar een treintje wat ons rond reed over een oude suikerplantage. Vroeger waren er heel wat plantages maar omdat het in andere landen een stuk goedkoper kan gaan ze hier helemaal stoppen. Wij zijn halverwege de rit uitgestapt met een gids om een wandeling te doen door de tropische bossen. Na een uur kwamen we aan bij een tafel waar onze lunch, bestaande uit een kalkoen wraps, chips en koekkies, voor ons gereed stond. En toen hup weer in de benen door de fruit plantage lopen en vers geplukt fruit eten (bv. lychee in diverse soorten, granaatappel, sterappel).

Na gezond te hebben gedaan hebben we even ongezond gedaan en ons aangemeld bij het gratis rum proeven. Niet te veel natuurlijk want anders ga je weer zo achteruit lopen. Maar we weten ook gelijk hoe we een Mai Thai moeten maken.

Op de terugweg nog even langs een waterval en toen lekker hangen langs het zwembad.

En ja, het is Marcel zijn beurt vanavond om te koken dus op naar de Mac. Alweer zullen jullie misschien denken maar nee dat was voor het ontbijt en nu voor het avond eten. Echt de hamburgers zijn even groot maar het drinken en patat is echt abnormaal en ze kijken je ook echt raar aan als je smal of medium zegt.

Tot slot van de avond zijn we even bij de Safeway geweest opzoek naar de nieuwe m&m's met pretsels en ja hoor gevonden jippie!!

t Kraaiennest

dr is een tiet van kommen en een tiet van gaan, en die tiet van gaan is bijna gekommen.......Geniet er dus nog maar lekker van. Het ziet er fantastisch uit. Vast een ervaring om nog lang over na te praten. Alvast een goede reis terug gewenst!! o ja, Feyenoord gewonnen ;-)

tiny

hallo vakantie gangers het einde is haast in zicht , wij hebben genoten van het reisverslag en wensen jullie een goede vlucht naar huis en spoedig tot ziens groetjes