esterenmarcel.reismee.nl

Dag 15

Zo vandaag toch een excursie gedaan om nooit meer te vergeten. Een boottocht naar de varen grot. De reis duurde een half uurtje toen even naar boven lopen om naar een waterval te kijken met mooie varens en een liedje wat wij gemist hebben omdat we een ander pad ingelopen waren en toen hup de boot weer op voor de terug weg. En ja nu komt het mooiste van allemaal het dansje op de boot hier werd toch wel verwacht dat iedereen er aan meedeed. Echt geweldig er zijn beelden van haha. Beetje zonde van het geld maar ja wel gelachen. Toen maar iets anders verzonnen om te gaan doen. Hup naar het hotel terug om de snorkel te halen en weer de weg op. Wat we toen gezien hebben gaat Marcel nu vertellen.

We waren al een keer langs dit strand gereden en toen viel ons al op dat het hier wel erg druk was met snorkelen, dus ja nu moest ik hier ook maar eens gaan snorkelen. En ik moet zeggen het was wel de moeite waard. Ik heb 2 zeeschildpadden gezien en echt heel veel vissen van kleintjes tot grote en toen ik mijn waterschoenen wou legen met zand dachten de vissen dat ze eten kregen nou toen zat ik helemaal tussen de vissen in echt geweldig. Ik kan daar wel uren snorkelen.

Voor ons avondeten zijn we bij het restaurant van het hotel naast ons geweest. We moesten toch een beetje in stijl onze laatste avond afsluiten. We hebben dan ook echt super goed gegeten Es heeft vis op en ik kip. Daarna hebben we vast online ingecheckt voor onze terugvlucht naar huis, toen weer terug naar onze kamer om de koffers zover mogelijk in te pakken. Nu nog even +/- 75 tv-zenders af zappen en dan gaan we slapen want morgen hebben we weer een lange dag voor de boeg.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!