esterenmarcel.reismee.nl

Dag 11

Zo vandaag eerst weer ontbeten bij Mc Donalds om een goede maag inhoud te hebben voor onze helicoptervlucht. Ik was echt heel zenuwachtig want heb wel veel gevlogen maar niet in een helicopter. Marcel heeft één keer gevlogen maar in die helikopter konden toen 17 mensen en in deze 6 plus de piloot. We moesten om 10:45 uur bij het kantoor van Saferi zijn waar wij onze lengte en gewicht moesten doorgeven voor de indeling. Na een uitleg over het reddingsvest werden we met een busje naar de helicopters gebracht. Hier kregen we ons vest uitgereikt en moesten in lijn gaan staan om in te stappen. Ik mocht als eerste instappen. Niet helemaal de bedoeling want ik wilde niet graag bij het raam zitten maar helaas. Koptelefoon op met een mooi muziekje en hup de lucht in. Marcel zijn arm zal vanavond wel blauw zijn van mijn geknijp maar het uitzicht was echt heel erg mooi en heel onwerkelijk. Het is echt net of je boven madurodam hangt. De vlucht duurde 60 minuten en zo hebben we heel het eiland in 1 keer vanuit de lucht gezien. Met al zijn bergen, tropisch parken, stranden en watervallen. Op de terugweg naar het hotel nog bij een waterval gestopt om deze ook van dichtbij te bewonderen.

's Middags lekker bij het zwembad gehangen en zo op naar de Taco Bell.