esterenmarcel.reismee.nl

Dag 10

Vandaag een rustig dagje die begon met even msnen en lachen met de webcam aan. Na een ontbijtje, op bed in de vorm van een donut, op weg naar het noorden van het eiland. Dit eiland kan je maar voor de helft bekijken met de auto de overige helft moet per water of per lucht doen. Onze eerste stop was bij het Kilauea Lighthouse. De vuurtoren is buiten gebruik en vervangen door een veel simpelere versie. Bij de vuurtoren zijn verschillende vogels, schildpadden, dolfijnen en zeehonden te zien. Helaas hebben wij alleen de vogels mogen bewonderen en natuurlijk het schitterende uitzicht. Daarna hebben wij onze rit vervolgt tot het einde van deze weg. Langs een mooie kuststrook met vele mooie stranden en een mooi landschap aan de andere kant. In deze landschappen hebben wij ook een aantal watervallen gezien die van enorme hoogtes kwamen. Om een uur of 3 waren we weer terug bij het hotel waar wij bij het zwembad een drankje hebben genomen en daarna lekker hebben gezwommen en gehangen. Als avondmaaltijd zijn we bij Bubba's geweest. Dit is een speciale hamburgertent waar we een hamburger, hotdog en milkshake op hebben. Amerikaanser kan volgens mij niet.