esterenmarcel.reismee.nl

Dag 9

Vandaag was weer vroeg op voor ons om te vertrekken naar Kauai via Honolulu. Bij de luchthaven aangekomen moesten wij afscheid nemen van Marcel zijn favoriete auto. Om daarna onze bagage in te checken. Ons zelf hadden we namelijk gisteren avond, na onze maaltijd bij de Panda express, al gedaan. Toen we bij de gate aankwamen borden de dame ons gelijk in. Bij het vliegtuig wat al klaar stond en nog niet vol was dus hup gelijk het vliegtuig in. Na een vlucht van ongeveer 45 minuten kwamen we in Honolulu aan. Hier moesten wij 3 uurtjes wachten voor onze hele lange vlucht naar Kauai (hihhi wel 25 hele minuten dus hup drankje achterover slaan en je bent er).

Staan we bij de koffer band te wachten en ja hoor geen koffer van ons oeps. Dus wij naar de koffer service stonden ze gelukkig daar. Ze waren ook met een vlucht eerder gekomen. Met de koffers op naar auto nummer drie een witte Jeep Wrangler met nog maar 4500 miles op de teller dus weer een happy chauffeur. Na het in ontvangst nemen van de auto op naar het Hotel. Eigenlijk meer een appartement (op de derde verdieping) met een gedeeltelijk uitzicht op de zee.Hier moe op bed geploft om bij te komen van de zeer korte maar erg vermoeiende vlucht (ik ben echt super blij dat we maar twee eilanden aan doen pffffff).

En nu op de kamer, waar we internet hebben, een helikopter vlucht geboekt voor vrijdag met een volle maag van onze pasta. Wat we morgen gaan doen is nog onbekend eerst maar weer even bijkomen.

Sas

hoi Essie en marcel,

HALLOA wat een super reis zeg!!! iedere dag lezenwe jullie reisverslag op de iphone. helaas is zo-n telefoon niet echt handig om je een uitgebreid bericht terug te sturen. vandaar dat ik nog niet zo veel vanme heb latenhoren...)echt niet uit jaloezie hoor.....wij gaan morgen tenslotten naar het mooie Duitsland!
Jullie foto´s zijn ook echt heel erg mooi. Helaas is ons spaarpotje nog niet zo goed gevuld maar wie weet in de toekomst. De 10de is er weer een trekking bij de staatsloterij. Dus wie weet tot snel!
Geniet er in ieder geval van!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus van ons!

De Dräer/tjes