esterenmarcel.reismee.nl

Dag 8

Vandaag hebben we dan eindelijk de zeeschildpadden gespot, 2 liggend op het strand en verschillende in de zee. Die heb ik ook van dichtbij gezien terwijl ik aan het snorkelen was het water is echt super helder en er zwemmen genoeg verschillend gekleurde vissen rond.

Verder hebben bij een ijssalon een ijsje gegeten waar je zelf kon bepalen wat je er op wou ik had m&m's en Es nootjes en gummyberen (?? hoor ik jullie denken maar ik heb geproefd en het was best lekker).

We hebben net vast in gecheckt voor onze vlucht naar Kauai. Dat wordt weer vroeg op want om 8.02 vertrekt het vliegtuig. Als afscheid van dit hotel hebben we nog even een Mai Tai en een pina colada genomen. Zo nog even naar de outlet en daarna de koffers weer inpakken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!