esterenmarcel.reismee.nl

Dag 7

Zo vandaag een dagje rustig aan doen en geen wekker. En ja wat denk je om 6 uur klaar wakker. Toen maar een beetje lopen trutten en daarna richting de Mac voor ons ontbijtje. Ja, en dat is dan wel de egg mac muffin maar ook de pancakes. En als drankje een smootie banana-strawberry, heb je toch nog een beetje het idee dat je dag gezond begonnen is.

Daarna in onze cabrio met het dak open richting de diverse stranden opzoek naar schildpadden.

Het eerste strand wat we aangedaan hebben is het Kekaha Kai state park strand. Hier stond veel wind en er waren erg hogen golven die je dan omsleurde en gelijk heel je neus, en alle holtens in je hoofd, leeg spoelde. Wel een mooi strandje om te snorkelen maar wel erg druk. Na hier half verzopen te zijn op naar het volgende strand Waikoloa Beach. Dit is een zwart strand waar het water een stuk rustiger is en we ook diverse schildpadden zelfs zonder te snorkelen gezien hebben. Morgen word onze missie vroeg naar dit strand om te hopen dat de schildpadden dan nog op het strand liggen.

Verder hebben we even geshopt in het winkelcentrum bij het strand en toen op naar ons hotel.

Toen wij op de boulevard naar het hotel reden zagen wij dat de vissers van de viswedstrijd in het haventje aan het aanleggen waarom om daar hun, echt super grote, vissen te laten wegen. Dus noodstop om daar een foto van de maken. Na dit schouwspel hadden we toch wel trek gekregen. Ons diner werd de pizza hut. Echt zo raar, thuis eet je een hele pizza makkelijk in je uppie op en hier ga je wederom met een doggie bag naar je kamer terug.

Hier terug gekomen even douche en aftersun smeren want ja wie bruin wil worden moet eerst rood worden he.