esterenmarcel.reismee.nl

Dag 3

Goedemorgen weer. Ik ben wederom niet verder gekomen dan vijf uur dus zit weer op het balkon hihi. Gisteren zijn we naar Kona centrum geweest hier bij het haventje geweest en rond gekeken bij de diverse winkeltjes. Op de terug weg diverse keren even achter de winkeltjes gekeken bij de zee en daar heel veel kleine krabbetjes en visjes gezien. Het mooiste was echt een grote gele vis die wij alleen van uit een aquarium kennen. De zee is hier echt zo helder en blauw dus dat wordt toch een keer snorkelen. Ook veel vogels gezien. Wat wel een hele aparte is om hier te zien is toch wel onze huismus die dan vrolijk tussen de fel gele en roodkleurige vinkjes fladdert.

's Middags hebben we bij het zwembad gezeten en een vriendelijk Amerikaan heeft ons nog een aantal tips gegeven over waar we heen moesten om te snorkelen, te eten en te shoppen. Niet veel later maar gelijk even bij zo'n shop wezen kijken om eten te score voor ons ontbijt.

's Avonds hebben wij in zeer lekker zittende stoelen naar de zonsondergang gekeken bij het hotel onder het genot van een cocktail en een hapje eten. Toen naar de hotelkamer waar ik veel te vroeg per ongeluk in slaap ben gevallen.

Zo vandaag gaan we richting de vulkaan dus ik ga nu snel ontbijten en douche om zo te vertrekken. Ik ben benieuwd!!