esterenmarcel.reismee.nl

Dag 1

De grote dag is dan eindelijk aangekomen. Ons vertrek naar Hawai. Vannacht ging om 1:30 de wekker. Inmiddels is het in Nederland nu 23:45 uur en zitten wij op LA, waar het nu 14:45 uur is, te wachten op onze vlucht naar Kona.

Van Amsterdam naar Frankfurt was echt in een zucht gebeurt en in die tijd moesten we nog 2 boterhammetjes weg werken. Toen de lange vlucht van 11:30 uur van Frankfurt naar LA. Onze plek in het vliegtuig was iets minder. Namelijk echt in het midden van het vliegtuig met stoelrijen in het 3-4-3 systeem. Met rechts van ons een Duitse dame die d'r mp3 zo hard zetten dat we letterlijk alles mee konden luisteren en links van ons één die maar één uur wakker is geweest. Dan denk je lekker rustig toch. Ja, dat is zo maar een beetje lastig om naar de wc te gaan en je benen te strekken. Maar voor de rest mogen wij niet klagen want echt aan eten en drinken kom je bij Lufthansa echt niks te kort en het smaakt nog goed ook. En vriendinnetjes hartelijk bedankt voor de puzzelkaart en de kadootjes wij zijn er goed zoet mee geweest en hebben er hartelijk om gelachen. Alles zal goed van pas komen en vooral de krans vind ik geweldig. In onze volgende vlucht ga ik verder met openmaken.