esterenmarcel.reismee.nl

Dag 13

Zo we zijn weer veilig terug van ons boottochtje, dat was weer genieten. Voor we naar de haven gingen zijn we eerst nog even onze excursie voor morgen wezen boeken, wat dat is vertellen we morgen pas weer haha. Nu weer terug naar onze verhaal van vandaag. We zijn met een catamaran langs de Napali kuststrook gevaren. Hier zijn een paar bekende films opgenomen, waaronder King ?Kong en het laatste deel van Pirates of the Caribean die nog in de bioscoop moet komen. Het is echt een mooi kust, kleine strandjes met hoge rotsen en dan weer veel groen met hier en daar een waterval.

We zijn lekker achter op de boot gaan zitten zodat de kans op zeeziekte het kleinst is en we hebben inderdaad geen last gehad, gelukkig. Dat kon niet iedereen zeggen. Op de terugweg konden we dus gewoon lekker genieten van het buffet en de zonsondergang (ja Moos we hebben hier foto's van!). Ook hebben we nieuwe vrienden gemaakt met een Amerikaans stel wat geen goed fototoestel bij zich had dus die moeten we nog even gaan mailen als we tijd en zin hebben. We hebben ook vol verbazing gekeken wat mevrouw allemaal achterover sloeg tijdens deze vaart. Want Mai Thai's en bier waren ook inclusief en ik denk dat zij ook voor ons gedronken heeft.

Leuke en mooie trip. Zeker de moeite waard.