esterenmarcel.reismee.nl

Dag 18

Zo we zijn weer terug in het land, de terug reis was erg vermoeiend. We proberen omzolang mogelijk wakker te blijven maar dat zal niet meevallen. We komen toch wat slaapuurtjes te kort maar het was de moeite waard.

Maar we hebben echt een top vakantie gehad en willen jullie toch een paar tips meegeven.

1. United Airlines is niet echt een klantvriendelijke maatschappij maar mocht je er mee vliegen meld je dan aan voor miles en voor je het weet heb je gespaard voor een Europese vlucht.

2. Lufthansa daarin tegen is echt een top maatschappij is een zusje van United dus ook hier gelden de miles.

3. Neem je/een ANWB lidmaatschapkaart mee. Deze noemen ze in Amerika een tripple AAA kaart en hier kan je diverse korting door krijgen.

4. Kijk voor je op excursie gaat in boekjes die vaak in hotels of luchthavens staan. Hier zitten vaak bonnetjes in voor korting. Neem deze ook mee als je ergens naar toe gaat want heb je ze niet bij je dan heb je gewoon pech.

Tot slot willen wij iedereen bedanken die onze site heeft bezocht en hopen dat jullie er van hebbengenoten en we vinden het leuk als jullie ons willen laten weten wat jullie ervan vonden.

Groetjes

Marcel en Ester

Trudy en Koos

HI Marcel en Esther,

We hebben er zeker van genoten. Fijn ook, dat jullie van die leuke tips geven. Daar kan iederene die eens naar Noord Amerika vliegt zijn voordeel mee doen. Uiteraard horen we de "live" verhalen nog wel eens als we elkaar weer eens treffen bij je luders thuis. Rust lekker uit, intussen.

Marissa van Toerkoop Reisburo de Jong

Beste Marcel en Ester,

Wow wat een leuk reisblog hebben jullie gemaakt en wat een schitterende foto's erbij! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Groetjes van Marissa Soeter
reisadviseuse